פתרונות הדפסה תעשייתית מבית מפעיל -מנוע הצמיחה של בית הדפוס ילו פרינט

הבחירה של קבוצת התקשורת וההפקות ילו ניהול במכונת דפוס דיגיטלית  Ricohשל מפעיל עבור ילו פרינט – בית הדפוס של הקבוצה, הוכיחה שמיפוי צרכים מדויק, הטמעת המדפסת הנכונה ומערך שירות איכותי, הם הנוסחה לצמיחה עסקית בריאה ומתמשכת.

קבוצת ילו ניהול בבעלותו של יהודה וייספיש, העוסקת בהפקות דפוס, מערכי הפצה, הפקת אירועים, תיירות ואף מפעילה ארגון נוער במגזר החרדי, קיבלה החלטה להקים בית דפוס In-house שיספק לה מענה לצורכי ההדפסה המתפתחים שלה.

סקר שוק מעמיק , השוואת איכות הצבעים והמלצות שלוקטו בשטח, הובילו לרכישת מכונת דפוס דיגיטלית RICOH PRO C7200L מבית מפעיל כאשר אחת הדרישות המרכזיות שהמוכנה תתאים להדפסות מורכבות ומיוחדות לאירועי יוקרה המלווים בהזמנות מרשימות, המודפסות על נייר מיוחד ושונה עם טקסטורות מיוחדות, גימורים שונים ודאטה משתנה. עד מהרה, פשטה שמועה על בית הדפוס שמפיק תוצרים איכותיים, הפעילות העסקית התרחבה וחייבה רכישת פתרון הדפסה נוסף.

הגידול המהיר בכמויות ההדפסה והצורך במתן מענה איכותי ללקוחות בשילוב הניסיון הטוב של בית הדפוס עם ציוד ההדפסה הדיגיטלי מבית  RICOH בשילוב השירות של חברת מפעיל , הוביל את הלקוח לבדיקה מחודשת ומדוקדקת של ציוד על הפרק עלתה מכונת הדגל של חברת מפעיל 9210 RICOH PRO C  מכונת דפוס דיגיטלית תעשייתית, מתקדמת ומהירה (135 4A\75 3A ) דגם ייחודי המשלב ותפוקות גבוהות ואיכות ללא פשרות .   

"ה 9210 החדשה פתחה בפני העובדים והמנהלים הקשובים לצרכי הלקוחות של בית הדפוס ובפני הלקוחות עולם חדש של הזדמנויות לפרויקטים חדשים, לקוחות עסקיים ומוניציפליים חדשים, אופי הפעילות שלנו מתאפיין בעומסי עבודה כבדים ובפיקים קשוחים וה- 9210 RICOH PRO C הוכיחה שבשבילה אין משימה גדולה מדי ואין ריצת הדפסה ארוכה מדי"

מכונת 9210 RICOH PRO C  מפיקה תוצרים מושלמים ברזולוציה של 4800 DPI ובאיכות פוטו ,טכנולוגיית ההדפסה וחומרי הגלם המיוחדים אשר שמורים כפטנט רשום ומיוצרים במפעלי RICOH  בלבד נותנים תוצר מושלם בכמה רמות ואף חוסכת בעלויות ותהליכי גימור , תכנון מסלול הנייר במכונה מאוד מוקפד, כך וכמעט ואין תקיעות נייר ובמקרה שיש, חילוץ הנייר מהיר וקל. בנוסף,  9210 מגיעה עם מערכת COLOR CTRL מתקדמת במיוחד עם יכולת עיבוד עוצמתית ומהירה הבא לידי ביטוי בשליחת עבודות כבדות או קבצי מידע משתנה שהמכונה מבצעת אותם במהירות שיא בהשוואה לכל מערכת מתחרה וללא מאמץ, דבר נוסף שניכר שהמכונה תוכננה לריצות ארוכות ללא הפסקה, היא מצוידת "בדבל טונר" מכל צבע  כך שניתן להחליף טונר תוך כדי ריצה ואף להכין אותה מלכתחילה לריצות ארוכות מאוד".

למרות שלדברי חזקי, 9210 RICOH PRO C  של מפעיל "לא רואה מוסך", הוא מקנה חשיבות רבה למערך השירות של מפעיל שליווה אותו משלב האפיון, דרך ההתקנה המהירה ועד השירות והתמיכה:

 

"כשאתם בוחרים ציוד הדפסה דיגיטלי, טוב ככל שיהיה, שימו לב מי עומד מאחוריה" מסכם חזקי. "הגב החזק של מפעיל נותן לי שקט נפשי ולצוות הטכני הזמין והאדיב שמספק לנו מענה יעיל ומידי יש חלק משמעותי בהצלחה שלנו. בנוסף, מפעיל הוכיחה את עצמה גם כשנוצר מחסור בטונרים בשוק. כשספקים אחרים החלו להגביל את מספר הטונרים לכל מכונת דפוס דיגיטלית, מפעיל סיפקה לנו טונרים ללא הגבלה, תוך מחויבות אמיתית להצלחתנו ואפשרה לנו לשמור על המשכיות עסקית. היום אני יכול להגיד בלב שלם שבשבילנו, חברת מפעיל היא הרבה מעבר לספקית פתרונות ההדפסה שלנו. מפעיל היא חלק מהמשפחה".

במסגרת העבודה ותכנון ריצפת הייצור עם הלקוח עלתה דרישה מהשטח בכל הקשור להשבחת חלק מההדפסות עם צבעים מיוחדים, דרישה זו קיבלה מענה בדמות ציוד דגם ה7200 מסדרת הX  סדרה זו מאפשרת להשביח את ההדפסות והמוצרים עם צבעי פנטון כגון זהב וכסף או לכה סלקטיבית והכל בריצה אחת (מעבר אחד במכונה ) וללא צורך בתהליך גימור נוסף .

ה X7200 PRO C  מבית RICOH היא שילוב ייחודי של ציוד הדפסה ייחודי הכולל השבחות נייר שהיו זמינות רק ללקוחות שרכשו מכונות בסכומי כסף גדולים ודרשו ריצפת ייצור גדולה ותהליכי הדפסה מורכבים .

עוד הוסיף חזקי "כחלק מההקשבה לצרכים של הלקוחות שלנו בדפוס ילו , גילינו כי ישנה דרישה ברורה מהשוק לציוד הדפסה בפורמט רחב שישלב זמני תגובה מהירים מאוד ומחיר אטרקטיבי להדפסת פוסטרים ,מודעות, פשקבילים על נייר או ישירות על מדיה קשיחה כמו קאפה מייד העלינו את הצורך בפני הצוות של מפעיל , לשמחתנו התברר כי גם בחברת מפעיל זיהו את הצורך ממקורות נוספים וכבר נבנה אצלם פתרון בדמות סדרת מכונות מבית HP בשם PRO page wide XL המסוגלות להדפיס מוצרי פורמט רחב על נייר או ישירות על קאפה מה שחוסך לנו זמן עבודה רב והכל במהירויות עצומות (עד שלא רואים בעיניים קשה להאמין ) לשמחתנו גם הפעם בחרנו נכון והיום הכנסו סל מוצרים חדש לגמרי הזמין ללקוחות הדפוס שלנו במחיר ובמהירות יוצאים מהכלל".

ניתוח צרכים נכון תוך התאמת ציוד לצרכי הלקוח מעמדים היום את דפוס ילו פרינט במרכז שוק בתי הדפוס בארץ, והלקוחות הישנים כמו החדשים יודעים לקבל מענה מהיר ואיכותי בשילוב גימורים המבדלים אותם כספק פתרונות הדפסה ואת לקוחותיהם מהתחרות בשוק.