כמה עולה מדפסת תלת מימד

חדירת מדפסות תלת המימד לשוק העסקי והתעשייתי הביאה שינוי מהותי, ככלי יעיל ליצירת מודלים, אבי טיפוס, רכיבים ומוצרים. מדפסות אלו מוצעות כיום בשוק בדגמים שונים הנבדלים זה מזה בתוכנותיהם וגם במחיריהם. אם גם אתם מחפשים מדפסת תלת מימד למכירה ורוצים לדעת כמה עולות מדפסות אלו, במאמר הבא תמצאו סקירה של נושא.

חדירת מדפסות תלת המימד לשוק 

בעשור אחרון ניתן לראות חדירה משמעותית של מדפסות תלת מימד לשוק, בו הן יוצרות מהפכה אמיתית. מדפסות אלו מוצעות עם טכנולוגיות חדשניות ושונות, המאפשרות לייצר מגוון רחב של פריטים ומוצרים במהירות ויעילות הרבה יותר גבוהה מאלו שמספקות שיטות ייצור קודמות.

כמו כן, המדפסות תורמות לשיפור תפקודם של חברות וארגונים באופנים שונים, בין אם מבחינת הורדת עלויות תקורה, הרחבת מגוון המוצרים שניתן להפיק, שיפור מערך שירותי הלקוחות, יכולת גבוהה יותר של התאמה אישית וחיסכון בזמן ובעלויות.

בנוסף, המגוון הרחב של דגמי מדפסות בשוק מאפשר לכל אחד לאתר את המכשיר המתאים לצורכי העסק שלו, נפחי הייצור וחומרי הגלם, בין אם מדפסת תעשייתית לצרכי ייצור או מדפסת שולחנית קטנה וחסכונית. 

מחיר מדפסות תלת מימד 

אם לפני כעשור מדפסות תלת מימד נחשבו למוצר עתידני יקר ערך, המיועד לעשירים בלבד, הרי שהעתיד כבר כאן ומדפסות אלו מוצעות לשוק העסקי והתעשייתי עבור מחירים ריאליים וכדאיים. למעשה, המחיר משתנה בגין התייעלות הליכי הייצור של המדפסות ובגין ההיצע הגדל שיש בשוק, כאשר עוד יצרנים מצטרפים לתחום.

יחד עם זאת, חשוב להבין כי מחיר מדפסת תלת מימד אינו אחיד והוא משתנה בין החברות המייצרות ומשווקות את המדפסות, ובין הדגמים השונים שיש בשוק. המחיר של המדפסות נקבע בעיקר בהתאם לטכנולוגיה ורמת המורכבות שלהן, הביצועים והפונקציות שיש למדפסות, סוג החומרים שהן מעבדות, והיקף ומהירות העבודה שלהן.

בתור התחלה, יש הבדל בעלות של מדפסת תלת מימד שולחנית לתעשייתית. מדפסת שולחנית הינה מדפסת קומפקטית היכולה לספק מענה יעיל לאנשי מקצוע, בתי עסק וארגונים הנדרשים להיקפי עבודה קטנים – למשל עבור בניית מודלים, אבי טיפוס, ייצור רכיבים (גיגים) ופריטים בודדים. מדפסות אלו מוצעות עבור מחירים משתלמים המתחילים באלפי שקלים. מצד שני יש את המדפסות התעשייתיות המורכבות והגדולות, שהן הרבה יותר יקרות, ונעשה בהם שימוש לצרכים שונים שיכולים להיות גם בהיקפים משמעותיים.

כדאיות ההשקעה במדפסות תלת מימד 

במקרים רבים ההשקעה במדפסת תלת מימד לעסק הינה כדאית ומשתלמת, בזכות קבלת מוצרים מתקדמים, איכותיים ועמידים, ויכולת להפיק פריטים גמישים או קשיחים במהירות ובדיוק רב, עם רמה גבוהה של ביצוע וגימור. זאת, גם עבור מוצרים בעלי רמת מורכבות גדולה. במילים אחרות, המדפסת בהחלט יכולה לתרום לעלייה בתפוקת העסק ולהגדלת טווח המוצרים והשירותים שהוא מספק.

מבחר עשיר של מדפסות במחיר משתלם במיוחד 

מחפשים מדפסות תלת מימד? רוצים למצוא מקום שמציע עבור מדפסת תלת מימד מחיר משתלם? כדאי לכם ליצור קשר עם חברת מפעיל המתמחה במתן פתרונות כוללים בתחומי הדפוס והמחשוב העסקי. בחברה משווקים ומוכרים מגוון מתקדם של מדפסות תלת מימד  מבית יצרניות עולמיות מובילות, על בסיס טכנולוגיות יעילות, מהירות ומדויקות, שחוסכות ומייעלות הליכי ייצור. כל זאת, עבור מחירים משתלמים במיוחד. 

מגוון המוצרים שמשווקת החברה כולל מדפסות FDM,  SLS- סינטר לייזר סלקטיבי, SLA- סטריאוליטוגרפיה, מדפסות היתוך רב סילון  MJFומדפסות עם טכנולוגיית DLP.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולעוד מידע אודות מדפסות תלת מימד, בקרו באתר של חברת מפעיל או צרו קשר עם החברה בטלפון 03-9183333.