הדפסת מודלים אדריכליים בתלת מימד

בחברת מפעיל מתמחים במתן פתרונות מקיפים לצורכי דפוס ומחשוב עסקי. הפתרונות כוללים גם הדפסת מודלים אדריכליים בתלת מימד שעליהם ניתן למצוא מידע באתר החברה. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם הצוות המקצועי לקבלת מידע נוסף בנושא.

בעזרת צוות המומחים של חברתנו כל לקוח זוכה למענה שלם עבור הדפסת מודלים בתלת מימד, עם פתרונות ממופים ומותאמים אישית לצרכים ולדרישות ספציפיות. המענה מתבסס על מדפסות תלת ממד המתקדמות והטובות בעולם, שמתאימות למגוון שימושים והיקפים של הדפסות, לצד סורקי תלת מימד חדשניים עבורי הליכים מהירים של מידול. זאת, בנוסף לאפיון סוגים שונים של חומרי הדפסה נדרשים עבור המודלים.

יצירת מודלים בהדפסת תלת מימד 

בעת בניית מבנה חדש, בעיקר אם בנייתו עדיין לא הושלמה, יש צורך באמצעי חזותי בכדי לסייע בהצגתו לקהל לקוחות פוטנציאלי באופן כמה שיותר ברור, מפורט ומדויק. הדבר עוזר בהליכי המכירה של  דירות בבניין בהצגת שכונת מגורים, או לבחינת המבנה על ידי הלקוח לשם תיאום ציפיות, קבלת חוות דעת וביצוע שינויים במידת הצורך. 

ההצגה החזותית מבוססת על הדמיות מחשב בדו ותל מימד, על שרטוטים ועל בניית מודלים בתלת מימד, אשר בעבר בוצעו באופן ידני בהליך ארוך ומורכב. זאת בעוד שכיום מודלים אדריכליים מיוצרים בעזרת הדפסות תלת מימד, עם יכולת לייצר באופן מהיר ומדויק מודלים בכל רמת מורכבות של צורה גיאומטרית. במידה והמודל מבוסס על שיטת הדפסה וחומרים נכונים, הכנתו תהיה הרבה יותר מדויקת, מהירה וזולה לעומת מודל שהוכן בצורה ידנית.

אז למה כדאי לעשות שימוש במודלים תלת ממדים

השימוש במודלים מודפסים בתלת מימד בענף האדריכלות הפך לנפוץ מאוד, עקב שורה של יתרונות הכוללים בין היתר:

  • אפשרות להתרשם מחזות המבנה עם יכולת טובה יותר להחליט על היבטים עיצוביים ובאם יש צורך לשנותם.
  • מודלים בתלת מימד חוסכים לא אחת את הצורך של הפקת פרוספקט מודפס.
  • ללקוחות הרבה יותר קל להבין את מהות המבנה במודל פיזי מאשר בשרטוטים.
  • הצגת מודל מודפס בתלת מימד תורמת לתדמית העסק, בהיותה מעידה על משרד אדריכלות מקצועי ורציני, שעושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.
  • הדפסות מודלים בתלת מימד גם מסייעות לאדריכלי נוף ביצירת סביבת פיזית המציגה את הנוף שעוטף את סביבת המגורים.

דברים שצריך להבין מראש לפני יצירת מודל תלת מימד 

בעזרת מדפסות תלת מימד ניתן ליצור מודלים מסוגים וחומרים שונים. לכן, בבחירת הדפסות למודלים אדריכליים יש מספר פרמטרים שמצריך להחליט עליהם מראש, הכוללים:

  • יש להחליט מאיזה חומר מבקשים שיהיה עשוי המודל האדריכלי, בין אם מדובר בחומר קשיח או גמיש, גומי, פלסטיק ועוד. 
  • יש להבין מהי מידת החוזק הנדרשת מהמודל, שנקבעת בהתאם לממדיו, וכן באם מדובר במודל שנשאר במקום אחד או אמור לעבור ממקום למקום.
  • מבנה אדריכלי מורכב מהרבה מאוד פרטים קטנים וגדולים, ולכן בתכנון של מודל אדריכלי יש להחליט מראש על מידת הפירוט המבוקשת מהמודל ולאיזה רזולוציה של דיוק ופרטים רוצים לרדת.
  • יש להחליט אם צריך גם הדפסה של המעטפת החיצונית של המבנה, ואם מבקשים גם להדפיס את חזות פנים הבית עם ירידה לפרטים כמו ריהוט וריצוף. 

לפרטים ומידע נוסף אודות הדפסות מודלים אדריכליים בתלת מימד, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת מפעיל בטלפון 03-9183333