בונים גשרים של תקווה: פרויקט יד ויקטוריה, BASF Forward AM ו UltiMaker לשינוי חיים באוקראינה

בעולם שבו משבר מעורר לעתים קרובות ייאוש, שיתוף פעולה יוצא דופן פורח – כזה שמטרתו להביא תקווה מחודשת לאלפים באוקראינה. פרויקט יד ויקטוריה (VHP), מלכ"ר קנדי, שיתף פעולה עם BASF Forward AM ו-Ultimaker כדי לספק תותבות בעלות ביצועים גבוהים לאנשים המתמודדים עם אובדן גפיים בתוך הסכסוך באוקראינה.

המלחמה הארוכה באוקראינה, עם מספר נפגעים כל כך גדול, הביאה לשיתוף פעולה יוצא דופן שמטרתו להביא תקווה מחודשת לאלפי תושבים באוקראינה. פרויקט יד ויקטוריה (VHP), מלכ"ר קנדי, שיתף פעולה עם BASF Forward AM ו-Ultimaker כדי לספק תותבות בעלות ביצועים גבוהים לאנשים המתמודדים עם אובדן גפיים..

עם מספר הנפגעים הגדול במלחמה וקטועי גפיים המתקרבים לחצי מיליון, נוצר צורך גדול לתמיכה רפואית, במיוחד לטיפול בתותבות.

כדי להתמודד עם האתגר הזה, VHP השיקה את מסע הפרסום "ידיים לאוקראינה", במטרה לגייס תרומות של 200,000 דולר כדי לתמוך בטיפול תותב לפי דרישה עבור אנשים החיים באוקראינה.

בתחילת 2023, הודות לנדיבות התומכים, VHP השלימה פרויקט פיילוט מוצלח באוקראינה. הפרויקט כלל אספקת זרועות תותבות לחמישה קטועי גפיים נזקקים, וזכה להצלחה כזו ש-VHP מבקשת להפוך את השותפויות הללו באוקראינה לצמיתות.

הרחבת פרויקט זה תכלול:

  • אספקה וציוד לשני אתרי שותפים בלבוב וויניצה להדפסה וסריקה בתלת מימד,
  • אספקת שני האתרים עבור אביזרי תותבות,
  • מימון טיפול תותב איכותי ל-100 קטועי גפיים.

אם אתה מתרגש מהמטרה וברצונך לתרום, ניתן לתרום בפרויקט יד ויקטוריה.

על ידי רתימת איכות ההדפסה והמאפיינים המכניים של Ultrafuse® PLA PRO1 מבית Forward AM, יחד עם האמינות יוצאת הדופן של מדפסות התלת מימד של ,UltiMaker  VHP מסוגלת ליצור ידיים תותבות שהם לא רק כלים פונקציונליים, אלא סמלים של עוצמה, אמינות ועמידות.

BASF Forward AM החלה לתמוך ב-VHP בתחילת 2022, וסיפקה את Ultrafuse® PLA PRO1 למטרה חשובה זו.

החומר החדשני מאפשר יצירת רכיבי תותבת מדויקות, מפורטות ואסתטיות, המשפרים את הפונקציונליות ואריכות החיים של הידיים התותבות.

UltiMaker, שותפה להדפסת תלת מימד של VHP בשבע השנים האחרונות, מספקת מכונות אמינות וקלות לתפעול המאפשרות לרופאים מקומיים לעצב וליצור זרועות תותבות מותאמות ביעילות רבה יותר. מדפסות UltiMaker 3D, יחד עם PLA PRO1 של Forward AM, מספקות את השילוב האידיאלי להפקת ידיים תותבות אמינות ועמידות לאורך זמן.

אכן, הכוח הטרנספורמטיבי של קבלת זרוע תותבת פונקציונלית חורג מהפיזי. מדובר בהחזרת העצמאות, התקווה והיכולת לחיות חיים מספקים.

ההשפעה החיובית מעבר לפונקציונליות, משפיעה על חיי המשפחות, המטפלים והקהילות.