25.05.22
ניהול מסמכים סרוקים
חטיבת הפתרונות במפעיל מציעה מגוון כלים מתקדמים לניהול מסמכים סרוקים בארגון או בענן,
אשר הופכים את מלאכת סריקת המסמכים וההתממשקות לארכיון הדיגיטלי הארגוני לקלה ויעילה מתמיד:
- סריקה אוטומטית של מסמכים לדוא"ל
- קריאה וזיהוי של מסמכים כגון תעודות משלוח או חשבוניות באמצעות ברקוד או QR ושיוכם ללקוחות או למערכות מידע אחרות בארגון
- עיבוד אוטומטי וטיוב מסמכים – כולל ניקוי כתמים
- יישור מסמכים שנסרקו הפוך
- הפרדת מסמכים עתירי תוכן לדפים בודדים בשעת הסריקה
- מספור רציף למסמך סרוק המאחד מסמכים ממקורות שונים
- מערכת OCR לפיענוח תמונת טקסט ויצירת שכבת טקסט חי
סריקה, ארכוב וזיהוי המסמך הדיגיטאלי
- סריקת מסמכים באמצעות סורק לתיקייה "חמה" מוגדרת מראש (Hot folder).
- עיבוד התמונה הסרוקה (OCR/BARCODE) והפיכתה לקובץ הניתן לזיהוי ועריכה טקסטואלית. (קורא, מזהה גם ברקוד)
- המערכת מאפיינת מסמכים לפי תבניות קבועות ומיקומי פרמטרים המוגדרים מראש על הדף כגון: מספר חשבונית, דגם, מודל, מספר סידורי, תאריך/שעה וכו'.
- יצירת קבצים המשויכים לאותו פרמטר, כולל יצירת שם הנשמר בהתאם.
- המערכת מאפשרת להוסיף Watermark על גבי המסמך.
- במידה והמערכת מזהה מסמך עם פרמטר קיים, היא תוסיף אותו לקובץ הקיים.
- המערכת מייצרת דוח המפרט את הקבצים שנוצרו עם הפרמטרים שזיהתה, עם תאריך הסריקה ועם מספר העמודים שנסרקו לכל קובץ.
מטרת המערכת – הפיכת ארכיון נייר פיזי לארכיון דיגיטאלי
יתרונות המערכת
- יצירת סביבת עבודה ירוקה
- חסכון בשטח אחסון משרדי
מאמרים נוספים