התקנת מקרן בתקרה

מקרנים תלויים מהתקרה הינם חלק אינטגרלי כיום של חדרי ישיבות, אולמות כנסים, כיתות לימוד בבתי הספר היסודי והתיכוני. על מנת שחווית הצפייה תהיה אופטימלית יש לוודא שהמתקין  של המקרן יהיה מנוסה ומקצועי. פעמים רבות לקוחות רוכשים מקרנים יקרים ואיכותיים, אך בשל אי מקצועיות וחוסר הבנה של המתקין, איכות ההקרנה נמוכה מהמצופה וגורמת לאכזבה ללקוח ששילם ממיטב כספו. 

מהם הדגשים להתקנת מקרן בתקרה?

  • לפני קניית המקרן יש להתייעץ עם מומחים בתחום ולהסביר להם את הדרישות והחלל בו מתבצעת ההקרנה, יש לקחת בחשבון את גודל החדר, גובה התקרה, גודל המסך וכמובן מה התאורה שקיימת בחלל (חלונות, פתחים שונים, ותאורה מלאכותית)
  • מיקום התלייה בתקרה – יש לחשב את המרחק האופטימלי מהמסך, על מנת לקבל חווית צפייה מיטבית.
  • תקרת החלל – חשוב מאוד לבדוק לפני התלייה, מה גובה התקרה והאם צריך מוט תלייה. במקרים רבים, בכיתות לימוד ומשרדים יש תקרה אקוסטית, מה שמקל על התלייה מכיוון שהחיווטים נמצאים מעל לתקרה ואין צורך בחציבות של תעלות חשמל.
  • רוב המקרנים מגיעים כיום עם שלט רחוק, לאחר תליית המקרן יש לבצע בדיקה יחד עם הטכנאי, על מנת לבדוק שההתקנה בוצעה בצורה טובה המקרן עובד בצורה חלקה והתמונה שמקבלת חלקה. יש לבדוק תמונה סטטית וגם סרטון וידיאו על מנת לראות האם אין תקלות.
  • חלק ממתקני התליה מגיעים עם 'מעלית' אשר באמצעותה ניתן לכוון את גובה המקרן בחלל. גם את הפונקציה הזאת יש לבדוק לאחר תום ההתקנה עם הטכנאי.
  • רמקולים – חלק מהמקרנים מגיעים עם רמקולים פנימיים אך לרוב עדיף להשתמש ברמקולים חיצוניים. יש לבדוק האם יש סנכרון בין הסאונד לתמונה.

חברת נין-נון הינה חברה מובילה בתחום המקרנים והמחשוב בארץ, נין נון מתמחה במתן מענה ופתרונות גלובליים לכל צורכי המחשוב הארגוני כולל שיווק פתרונות הקרנה ייחודים לעסקים, לחינוך ואקדמיה, שירות ותמיכה טכנית ברמה בגבוהה ביותר, לפתרון מלא למקרן ותלייה  בארגון או במוסד החינוכי שלכם. צרו אתנו קשר בטלפון: *9495 או כאן והמומחים שלנו ישמחו לעזור לכם למצוא את הפתרון הטוב ביותר למקרן, לתליית המקרן והצבתו בחלל החדר.