20.12.21
חיים נחמן ביאליק

דיינבוק מוצרים מובילים

טושיבה-דיינבוק משיקה שני דגמי מחשב נייד מתקדמים ומפתיעים לעסקים: X30L, המחשב הקל והחזק בעולם, ו-X30T, דגם 2in1 עסקי ויוקרתי

טושיבה-דיינבוק ממשיכה מסורת של עשרות שנים עם מחשבים ניידים המספקים פתרון איכותי לעסקים. כמי שהמציאה את המחשב הנייד, ממשיכה ענקית הטכנולוגיה היפנית להציע סדרות יוקרתיות ודגמי-על המשלבים טכנולוגיה, עמידות ועיצוב ללא פשרות. לכן הדגמים שצפויים להגיע אל המנהלים ב-2020 מעוררי סקרנות, במיוחד לצד השירות בעל היתרונות הייחודיים, כפי שמציעה חברה מוכוונת-עסקים.

לועלחהעח

רגע לפני הכניסה לשנת H2 – 2020

H3

H4

H5
H6

חברו Foxconn, מיצרניות המחשוב המובילות בעולם

האחראית בין היתר לייצור של מוצרי אפל, וחטיבת המחשוב של טושיבה, והשיקו ברחבי העולם את המותג דיינבוק, המייצג הנדסת מוצר בסטנדרט גבוה, בקרת איכות ללא פשרות ותכנון הנדסי של המומחים המובילים בתחום.

טושיבה היפנית:

  • אשר המציאה את המחשב הנייד ב-1985
  • הוכיחה את עצמה במשך השנים
  • בתור חברה חלוצית הנמצאת תמידבחזית הטכנולוגיה.


גם כיום, המחשבים הניידים של טושיבה-דיינבוק נחשבים לפתרונות איכותיים במיוחד לעסקים מסדרי גודל
מגוונים, החל ממשרדי ממשלה, דרך ארגוני ענק, ועד לעסקים קטנים ובינוניים.

מחשבי טושיבה-דיינבוק – פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לעסקים:

  1. מאז השקת המחשבים הניידים הראשונים בעולם ע"י טושיבה
  2. נחשבו אלה כ 'המחשבים של המנהלים', והיו בשימוש של מנכ"לים,


"בניגוד ליצרנים אחרים, אשר לוקחים מוצר מוגמר שעוצב על ידי גוף אחר ומוכרים אותו, טושיבה-דיינבוק מוכרת מוצר שהוא לחלוטין בבעלותה,

H3 – סמנכ"לים ומנהלים בכירים אחרים

מהרגע הראשון של התכנון ועד גמר הייצור", אומר רז דרבי, מנכ"ל 'מפעיל', היבואנית, המפיצה וספקית השירות הבלעדית של המחשבים הניידים העסקיים של טושיבה-דיינבוק בישראל.

סדרות היוקרה של טושיבה, כמו Protégé ו-Tecra, ממשיכות אל תוך עידן דיינבוק, והדגמים החדשים ממשיכים להיות פתרון מושלם למנהלים, המתבססים על מסורת ארוכת שנים של חדשנות טכנולוגית. 

Dynabook X30T Protégé – מחשב מנהלים 2in1 יוקרתי.  גם טבלט וגם נייד יוקרתי.

דגם ה-X30T מסדרת היוקרה המוכרת Protégé הוא אחד מהדגמים שנמכרו למשרדי הממשלה, בעקבות השילוב בין משקל קל לחוזק ועמידות ללא פשרות.  

מדובר על דגם 2in1 במלוא מובן המילה: מצד אחד טאבלט קל משקל (799 גרם למסך בלבד, 1399 גרם יחד עם המקלדת), ומצד שני מחשב נייד עסקי עם מפרט מעולה (מסך 13.3 אינץ', מעבד i7 דור שמיני, זיכרון פנימי 16GB ואחסון  פנימי SSD בנפח 1 טרה).

מדובר על דגם 2in1 במלוא מובן המילה: מצד אחד טאבלט קל משקל (799 גרם למסך בלבד, 1399 גרם יחד עם המקלדת), ומצד שני מחשב נייד עסקי עם מפרט מעולה (מסך 13.3 אינץ', מעבד i7 דור שמיני, זיכרון פנימי 16GB ואחסון  פנימי SSD בנפח 1 טרה).

המחשב מתחבר למקלדת הכוללת את כל החיבורים הנדרשים (USB-C, חיבור רשת קווית, HDMI, VGA) וסוללה נוספת, מה שמאפשר למחשב לעבוד במשך 16 שעות ברצף.

Dynabook X30L Protégé – הנייד הקל והחזק בעולם עם חיבוריות מלאה לנוחות מירבית בכל מקום וזמן..

עם משקל של 870 גרם בלבד, ה-X30L של דיינבוק הוא המחשב הקל בעולם אשר כולל גם חיבוריות מלאה לשימוש עסקי. המעצבים והמהנדסים של טושיבה-דיינבוק הצליחו לדחוס במחשב אולטרא-קל ודק שילוב של חיבור רשת קווית, HDMI בגודל מלא, חיבורי USB-C, Wi-Fi 6, מקלדת מרווחת – והכל עם מסך בגודל 13.3 אינץ' לשימוש יומ-יומי.

X30L , למרות קלות משקלו, הינו מחשב עמיד וחזק העומד בכל תקני העמידות המובילים, לרבות מבחן נפילה מגובה, תנאי לחות וחום, ועוד. מתחת למכסה המנוע, תתי הדגם מציעים מעבדים חזקים מהדורות המתקדמים ביותר עד 6 ליבות.

שירות  'מפעיל' מוכוון-עסקים, עם התאמה מדוייקת לצרכי העסק.

המחשבים הניידים של טושיבה-דיינבוק פונים לעסקים, ולכן נדרשים לסטנדרט גבוה יותר בכל פרמטר אפשרי מהשוק הפרטי, הן מבחינת אמינות ועמידות, מבלי להתפשר על ביצועים, והן מבחינת תמיכה ושירות ברמה גבוהה במיוחד. הפתרונות המותאמים  לעסקים של מפעיל, כוללים בין היתר התקנה של תוכנות וכלים ייחודיים לארגון או למשתמש, ייעוץ והדרכה.

"עסקים לא צריכים 'קופסא', אלא פתרון מותאם לעסק", אומר דרבי. "ניידים לעסקים זה הרבה יותר ממחשב – זו סביבה תומכת כוללת המבינה את הצרכים הכוללים ומעניקה פתרון אופטימלי לכולם". 

אחד היתרונות החשובים ש'מפעיל' מציעה לעסקים בישראל הוא התשתית והיכולת של החברה לספק תמיכה ושרות המוכוונים לעסקים באמצעות שירותים שונים, כגון אחריות מורחבת באתר החברה/איסוף והחזרה, וטיפול במעבדה בבעלות החברה, מה שמספק הרבה שקט נפשי בהיבטים של אבטחת מידע ואיכות הטיפול.

מפעיל היא אחת מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל במתן שירות מחשוב לעסקים, הפועלת עשרות שנים בתחום", אומר דרבי. "העובדה שאנחנו היבואן, הספק וגם נותני השירות של מחשבי דיינבוק, מאפשרת לנו לנהל מערכת יחסים הרבה יותר קרובה מקצה לקצה, עם הספק ועם הלקוחות", לדבריו. "עם מערך של טכנאים מומחים בכל הארץ, אנחנו מסוגלים להציע פתרון מקיף, איכותי ואישי גם יחד".

השליטה המלאה על המנגנון המובנה של המחשב מאפשרת ל'מפעיל' להתאים את המחשבים בצורה אופטימלית לצרכי הלקוחות, החל מהטמעה של תוכנות ויישומים העולים באתחול, דרך חיבורים מסוימים, התממשקות למנגנונים וכלה בנטרול מובנה של המצלמה במחשב.

"למשל, כאשר סיפקנו מחשבים לגורם ממשלתי", מספר דרבי, "עלתה דרישה של התאמות למערכות הליבה של הממשלה. באמצעות יכולת השליטה המוחלטת והעצמאית ב-BIOS, הצלחנו לספק פתרון מקיף ומותאם". מעבר ליכולת ההתאמה המדויקת, כאשר השינויים מבוצעים בתוך החברה ולא על ידי ספקים צד-שלישי, "המשמעות היא שהרבה פחות גורמים בעולם מכירים את השינוי שהארגון ביקש", מסביר דרבי. "זה מגדיל את השליטה מבחינת אבטחת מידע הדוקה יותר מול פרצות, וגם בהיבט של מודיעין עסקי".

עסקים היודעים להעריך איכות, שירות מוכוון-עסקים והתאמה אישית מבית 'מפעיל', נהנים כבר שנים מהמחשבים הניידים של טושיבה-דיינבוק. על רקע השקת דגמי העל היוקרתיים החדשים, העסקים בישראל מוזמנים להמשיך וליהנות מהטכנולוגיות החדשות ביותר, העיצוב המוקפד, איכות הייצור והעמידות המתאימה לשימוש אינטנסיבי, מבית ענקית הטכנולוגיה העולמית.

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות באתר הלקוח, היכנסו >>