בתי הדפוס לאן?
קידום העסק שלך לעולם ההדפסה העתידי
אפשר לטעון בביטחון שקבלת ההחלטה העסקית הנכונה לספקים של שרותי הדפסה מעולם לא הייתה קשה יותר. החידושים הטכניים ממשיכים לרוץ קדימה והדרישות מצד הלקוחות נעשות מגוונות יותר. יש שפע של אפשרויות לציוד חדש, אבל חוסר-היציבות של הכלכלה מסבכת את תהליך קבלת ההחלטות. קשה לזהות את הדרך הטובה ביותר להתמודד עם אתגרי העתיד.
הדבר המעניין הוא מידת השינוי שחל בקרב ספקים של שרותי הדפסה. אחדים מהם ביצעו אינטגרציה מלאה של הפקת הדפוס הדיגיטלית יחד עם יכולת הoffset שלהם. הם מחזיקים חשבונות ייעודיים להדפסה מהאינטרנט עבור הלקוחות שלהם והם פעילים בקמפיינים של מולטי-מדיה. בעלי היוזמה ביניהם מתחילים להוביל בתחום קמפיינים שיווקיים באינטגרציה פירסום מלאה, תפקיד שנחשב מסורתי עד כה למחלקת השיווק הדיגיטלי הקריאטיבי במשרדי הפרסום. הם נהפכו לספקים של שרותי שיווק marketing.
בקצה השני של הקשת, עסקים רבים נמצאים בשלב הראשוני של השינוי ושוקלים אילו צעדים לעשות כדי להבטיח צמיחה עתידית של העסקים שלהם. מדי יום שואלים אותנו שאלות כגון: “כיצד עלי לבצע את השינוי כדי להפוך לספק של שרותי שיווק? אילו כלים מבטיחים את ההחזר המהיר ביותר של ההשקעה? לאלו נפחים של הדפסה אני יכול לצפות בעתיד?
ב-Ricoh ובמפעיל מאמינים שבין אם עסקים הם ספקים מקומיים/קטנים או ספקים בקנה מידה ארצי, לכולם יש הזדמנות לפלס לעצמם דרך לעולם ההדפסה העתידי.
ביצוע השינוי כדי להיות ספק שרותי הדפסה ושיווקהמעבר מלהיות ספק של שרותי דפוס למעמד של ספק שרותי שיווק נמצא בדיון מזה זמן. המשמעות הבלתי-נמנעת של מעבר כזה הוא שספקים של שרותי הדפסה צריכים להרחיב את היצע השירותים שלהם מהדפסה לשירותים שיכללו שיווק תקשורתי רב-ערוצי, ומבחינת אחדים מהם, המעבר נראה קשה ומורכב היום כמו לפני חמש שנים.
החדשות הטובות עבור מי שיוצאים למסע כדי להפוך לספקים של שרותי שיווק הוא שיש בהישג-יד יותר מידע, ייעוץ וטכנולוגיה מאשר אי-פעם בעבר. כדי לבצע את המעבר באורח מוצלח עליכם לחפש שותף לטווח ארוך, שמבין את השינויים בשוק ושיעזור באורח רציף בכל הקשור לשינוי בעסק על-ידי ייעוץ ושירותים מקצועיים. חוזה שירות סטנדרטי לתמיכה ותחזוקה של הטכנולוגיה בלבד לא יסייע לבנות עסק וערוצים עסקיים חדשים. אנו בוחנים מחדש כל העת את השירותים המקצועיים שאנו מציעים כדי להבטיח שהם משתנים בהתאם לצמיחה של לקוחותינו.
דפוס דיגיטלי הוא עדיין השקעה משמעותית, אך אפשר להפחית את הסיכון העסקי על-ידי השקעה במוצר "הפקה כלכלי יותר ונגיש יותר" המציע איכות דומה לoffset, תאימות מדיה רחבה וכן אפשרות לאינטגרציה מלאה עם תהליכי עבודה קיימים בתחום הoffset-. סדרת Pro C7200X של Ricoh תוכננה מתוך מחשבה על המשתמש הדיגיטלי המתחיל וכן עבור הספק הדיגיטלי המנוסה. משמעותו של מחירה הנוח, הוא החזר מהיר יותר על ההשקעה אף אם הנפחים ההתחלתיים צנועים, אולם היא עדיין תוכל לעמוד בקצב ככל שנפח העסקים יגדל. לגמישות שלה אין תחרות, והיא מאפשרת רב-שימושיות כך שהיא יכולה להתמודד ללא קושי עם האתגרים המתרחבים והולכים ללא הרף מצד סביבת ההדפסה-לפי-דרישה.
הדפסה ישירות מהאינטרנט צריכה גם היא להיות האופן המרכזי בו מדפיסים ולקוחותיהם מתקשרים. הדפסה ישירה מהאינטרנט מסייעת לבנות בסיס לקוחות קבוע. לקוחות יכולים לחסוך זמן על-ידי הזמנת עבודות הדפסה אונליין, אבל מעבר לכך, הדפסה ישירה מהאינטרנט מספקת פורטל לתקשורת דו-כיוונית שמאפשר לבנות מערכות-יחסים ארוכות טווח וגם להבין את דפוסי ההזמנה מצד הלקוח. שוב, יש פתרונות "לייט" לאלו שרק מתחילים לעבור את השינוי
נפחים אל העתידהטכנולוגיה החדשה משנה את האופן שבו אנו עושים עסקים. אינטגרציה מקוונת היא ללא ספק העתיד של המדיה המודפסת. התמקדות בהדפסה בלבד, היא אסטרטגיה בעלת דרגת-סיכון גבוהה. ספקי שירותי דפוס צריכים להרחיב את העסקים שלהם ולהציע שירותים המשלימים את שירותי ההדפסה.
העסקים שישגשגו בעתיד יהיו אלו שיוכלו לבצע אינטגרציה של תהליכי העבודה שלהם, לעמוד בדרישה לריצות דפוס קצרות יותר ובעלות נמוכה, לספק תקשורת רב-ערוצית אישית וכן יישומי הדפסה חדשניים.
אך למכירת שירותי הדפסה דיגיטלית ושירותי ערך-מוסף יש צורך בגישה שונה בתכלית. כדי למכור את השירותים הללו באורח אפקטיבי נדרשת הבנה של העסק של הלקוח, והדבר כולל בדרך-כלל צורך בהרצות פיילוט והדגמות דפוס להוכחת הקונספט והחזר של ההשקעה.
כדי לשגשג בסביבה אינטנסיבית זו, ספקים של שירותי דפוס חייבים לפעול עכשיו ולחפש חבילת ביצועים בלתי-מתפשרת שתוכננה מתוך מחשבה על השוק העכשווי הדורש הדפסת ניסיון לפי דרישה.
אנו מעודדים את הספקים של שירותי הדפסה להמשיך לשאול אותנו כיצד אנו יכולים לעזור להם, אבל הם גם חייבים לשאול את עצמם – למה אני מחכה?
אודות Ricoh pro C7200X
· רזולוציה אמיתת של 2400 על 4800 DPI,
· איכות הדפסה מעולה ועקבית מהעותק הראשון ועד העותק האחרון של הריצה,
· הדפסה ב-360 ג"ר דופלקס,
· דיוק ואיכות הדפסה דו צדדית העומדת בתקן הבינלאומי (fogra)
7 צבעים מיוחדים: זהב, כסף לבן, שקוף, אדום בטוחני, פוקסיה, צהוב זרחני,