פתרונות ענן לניהול הדפסה

בשנים האחרונות, ניידות ללא גבולות הפכה לצורך גובר והולך בקרב ארגונים רבים.

עובדים, שותפים ולקוחות זקוקים למשאבי ה-IT גם כשהם אינם שוהים במשרד וכאן, פתרונות הענן לניהול הדפסה מבית מפעיל, נכנסים לתמונה.

מפעיל היא מהחברות היחידות בישראל המציעות שילוב ייחודי מקצה לקצה של יכולות בתחום פתרונות הענן לניהול הדפסה, מערכות מחשוב מתקדמות ומערך שירות ארצי. צוות המומחים של מפעיל ילווה אתכם

באפיון הצרכים וביישום פתרון ענן לניהול ההדפסה בארגון שלכם, באופן שיפטור אתכם מהצורך לרכוש משאבי מחשוב ותשתיות פיזיות, לתחזק אותם באמצעות כוח אדם מקצועי ויקר, להצטייד ברישיונות שימוש ולעדכן ללא הרף את מערך ההגנה מפני מתקפות סייבר.

עם פתרונות הענן לניהול הדפסה של מפעיל, כל שנותר לכם הוא לשלוח את המסמך הרלוונטי אל הענן הציבורי, או אל הענן הפרטי שבבעלותכם ולהדפיסו מכל מקום בעולם ובכל שעה. כמו כן, באפשרותכם לבחור במסלול הדפסה מאובטחת, המחייב את נוכחותכם ליד המדפסת, מזהה אתכם באמצעות קוד או כרטיס NFC ומונע הדפסות מיותרות ואת חשיפת המידע העסקי שלכם לגורמים לא מורשים.

פתרונות ענן לניהול ההדפסה מבית מפעיל מתאימים לכל מערכות ההפעלה והם מספקים מענה מיטבי לשירותי הדפסה לאורחים בארגון. כך, ללא כל חיבור פיזי בין ההתקנים הניידים של האורחים ורשת המחשוב הארגונית, הגורמים שמתארחים אצלכם בארגון יכולים לבצע הדפסות באמצעות הענן – בלי להיכנס לרשת.

פתרונות הענן לניהול ההדפסה של מפעיל מתאימים גם לשימוש בחללי עבודה משותפים בהם הקהל מתחלף מדי יום והם מפשטים משמעותית את התקנת המשתמשים השונים. בנוסף, באפשרותכם לשלב בפתרונות הענן לניהול הדפסה של מפעיל, כלים המאפשרים מעקב אחר מספר ההדפסות של כל משתמש, לצורך חיוב עתידי.