גולשים על גל החדשנות עם BASF

האתגר נראה גדול כמו האוקיינוס השקט עצמו: הפקת סליל נימה חזק ואמין במיוחד – עשוי 100% מפסולת ממוחזרת – המגן על הסביבה, תומך בכלכלה המעגלית ופותח אפשרויות עיצוב חדשות קיצוניות. 

שיתוף פעולה של BASF יחד עם YUYO והגלשנים הברי קיימא שלהם.

האוקיינוס ​​הוא מגרש המשחקים שלהם
ומגרש משחקים שכולם רוצים לשמר עבור הדורות הבאים. לא פלא שגולשים מודאגים מאוד ממערכות אקולוגיות באוקיינוס ​​ורוצים לתרום באופן פעיל להגנתם. אבל הספורט שלהם הוא בעצמו מכשול גדול, שכן הרוב המכריע של הגלשנים בחוץ מזהמים, לא ניתנים למחזור ורעילים לחיי האוקיינוס ​​(מידע נוסף כאן). ברור שקהילת הגולשים עומדת בפני פרדוקס קריטי.

חברת YUYO הצרפתית שילבה כוחות עם Forward AM כדי להתגבר על הסתירה הזו – על ידי פיתוח אלטרנטיבה לגלשן בר קיימא.

תוך שימוש בטכנולוגיית הדפסת תלת מימד בקנה מידה תעשייתי ובחומרים הביולוגיים העדכניים ביותר, YUYO ו-Forward AM עיצבו גלשן העשוי לחלוטין מחומרים ממוחזרים. אפילו יותר טוב, חופש העיצוב שמספקת Additive Manufacturing מאפשרת כעת ל-YUYO להתאים את המוצרים שלהם למקסימום ולתת לגולשים את הלוחות המותאמים והברי-קיימאים שהם ביקשו.

פסולת רפואית, גלשנים וייצור תוסף – איך כולם מתחברים?
בשנת 2018, מייסד YUYO רומיין פול שמע על הכמויות הגבוהות של פסולת בתי חולים, בעיקר כאריזות פלסטיק שאינן מזיקות לחלוטין לבריאות האדם. בהיותו מודע לנושא הסביבתי הזה, הוא חקר את השלבים הנדרשים לאיסוף, מיון ועיבוד הפסולת הרפואית הזו – והרעיון להשתמש בה כחומרי הדפסה. המפתח למימוש הרעיון המבריק שלו היה למצוא חומר שהורכב כולו מפסולת רפואית ממוחזרת ומוכן לעיבוד במדפסות תלת מימד בקנה מידה גדול. 

לאחר חקירה מקיפה, YUYO גילה שיש רק נימה ממוחזרת אחת שסימנה את כל התיבות: Ultrafuse® rPET מאת Forward AM.

המבנה הפנימי של הגלשנים של YUYO מודפס בתלת מימד עם Ultrafuse® rPET הממוחזר ב-100% מפסולת מגשים רפואיים המשמשים לעיקור כלים כירורגיים. 

סליל זה אמין בצורה יוצאת דופן, תמיד מספק את אותם מאפיינים בדיוק כמו צמיגות וקוטר סליל זהים. 

פשוט למדי, הוא מדפיס באופן אמין כמו סליל PET בתולי רגיל ברמה הגבוהה ביותר.

"בזכות Ultrafuse® rPET יש לנו כעת נימה המספקת את חווית ההדפסה שאנו דורשים – כל פעם מחדש."

רומיין פול, מייסד YUYO

Ultrafuse® rPET הוא החלופה האידאלית בת קיימא ל-PET שמבטיחה גם ביצועי הדפסה תלת מימדיים יוצאי דופן וטיפול קל. 

 ליבת ה-rPET של הגלשן מכוסה בשכבה של ביו-קומפוזיט: התוצאה? גלשן ידידותי לסביבה באמת – הגלשן הטבעי של YUYO.

 תפוס גל בשקט נפשי 
כדי להפגיש את הכל: ממש לצד היתרונות הסביבתיים, ייצור תוסף נותן ל-YUYO אפשרויות עיצוב חדשות יוצאות דופן עבור הגלשנים שלהם. הודות להדפסת תלת מימד, התאמה אישית מעולם לא הייתה קלה יותר.

"עכשיו אנחנו יכולים לייצר גלשנים מותאמים אישית, לפי דרישה, התואמים את הביצועים של לוחות קונבנציונליים בכל דרך – ואינם מזיקים למערכות אקולוגיות ימיות."

רומיין פול, מייסד YUYO

רתימת הפוטנציאל העצום של ייצור תוסף מאפשר כעת ל-YUYO לייצר גלשנים לפי דרישה באחריות. הודות ל-Ultrafuse® rPET, YUYO מפחיתה פסולת רפואית, ממזערת את ההשפעה הסביבתית של גלשנים ומסייעת בשימור מערכות אקולוגיות באוקיינוס ​​עבור הדור הבא של הגולשים.